×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی برازجان بدون حضور مسئولین برازجانی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی برازجان که چند سالی است ، توسط پایگاه شهید با هنر ، پایگاه مقاومت محدثه برازجان ،روابط عمومی شهرداری و شورای شهر برازجان برگزار می شود .  این مراسم چند ساله تا به امروز هم چون سالهای قبل مسئولین برازجان در این برنامه حضور نداشته اند و این خود جای پرسش دارد که چرا مسئولین در این برنامه مهم حضور بهم نمی رسانند  . مراسم از خیابان بنیاد مسکن ، مسجد مسلم ابن عقیل ( ع ) شروع و در شهدای گمنام برازجان با اجرای گروه سرود نسیم انتظار ، سخنرانی حاج اقا مرهونی و مداحی کربلایی کریم رمظانی کار خود را پایان داد . عکاس رضا بحرالعلوم 

در همچین روزی حضرت زینب در کنار مزار شریف برادر خود ابا عبدالله الحسین اغده ها خالی می نماید با بردار خویش 
نمی‌دانی  با من بعد از تو چه کارها نمودند .
اما حاج اقا مرهونی سخنران این مجلس در ادامه فرمود : بدن خواهرت را سیاه و کبود نمودند . برادرم از رقیه سئوالی از من مپرس . رقیه جا گذاشتم 
حرف اربعین امام حسین این است که این امام دلها هنوز به چند نفر یار نیاز دارد . آن کسانی که بتواند حضرت  مهدی را یاری نمایند .
چادری که بر سر شما خانمها است ، چادر حصرت فاطمه زهرا است.  

 چادر حضرت حکایت از دو مکان دارد  . 
اولی آن این بانو خانم فاطمه زهرا که پشت در تازیانه و سیلی را به جان خود خرید ، ولی  چادر مادر ما فاطمه زهرا خاکی شد ، ولی چادر از سر فاطمه زهرا افتاده نشد . 
و اما دلها براتون بگه حکایت دوم این چادر . زینب کبری در یک مکان قافله اسرا بودند طرف شام وقتی وارد شدند مشاهده نمودند که یاران دشمن که ناجینیبا دارن به حضرت زینب نگاه می کنند ، وقتی حسنین با آنها حرکت می نمودند چراغ خاموش می گردند ، که نگاه ها از زینب برداشته شود و حتی کسی نتواند سایه زینب را هم ببیند . 
این چادری که بر سر شما است یادگار بی بی زینب کبری است . 
سخنران این محفل در پایان اعلام داشت : در این محافل که شما در آن هستید خانم بی بی زهرا به دلهای شما نگاه می کنند . با این رفتار ، حجاب و نمازتان در این روز با این شهدا عهد ببندید و به آنها اعلام بدارید تا لحظه اخر کنار شما ، مدافع حرم و ، ولایت هستیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.