×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تور رسانه ای عمران و توسعه استان بوشهر برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام تور رسانه ای استان بوشهر به مناسبت هفته خبرنگار با حضور معاون محترم عمرانی استاندار بوشهر دکتر مهرداد ستوده به همراه این خبرنگاران سراسر استان تور رسانه ای خود را اعاز نموده  در  ابندا از زیارت گلزار شهدای شهر اهرم کار این مساقرت یک روزه شروع شد . عکاس سید محمد مهدی امیری 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در دومین بازدید این گروه از طرح سد مخزنی خائیز (تنگستان) با حجم ابی ۶ هزار میلیون مکعب آب و ارتفاع ۳۶ متر ، طول تاج ۶۱۰ متر ، و مخزن ۱۵/۶ میلون متر مکعبی و قرار داد ساخت این سد با مبلغ ۷۰ میلیارد تومان این سد به سرانجام برسد و ما توانستیم تخصیص اعتبارت این سد از سفر معاونت ریس جمهور تاید نمایم . مصارف این سد برای نخیلات پاین این سد به کار خواهد رفت . این سد مصارف شربی ندارد . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در سومین بازدید خود خود در این تور رسانه ای استان بوشهر به احداث مسیر راه اهن اهرم ، شیراز بنا به تکمیل نشدن مسیر راه اهن شیراز . در ادامه اقای مهندس رستمی به این مورد اشاره ای داشتند که این خط هم نمیتواند وارد مدار شود ما برای اینکه ریل را در داخل گشور هم می توانیم تولید نمایم مشگل ریل نداریم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در چهارمین بازدید خود از احداث مسیر اهرم برازجان بازدید نمودیم در سفر ریس جمهور برای این طرح مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای سال ۹۸ و ۴۰ میلیارد تومان برای سال ۹۹ برای این طرح اختصاص داده شود . در ادامه مهندس رستمی ادامه داد  اگر موضوع قیر و ما بقیه  تهدیدات اجرایی شود ، به طول ۵۲ کیلومتر از جاده ترافیک دارد خواهد شد و شهرهای حاشیه جاده ساحلی به صورت کمربندی اتصال پیدا خواهد نمود و شاهد صحنه های دلخراش ( تصادف ) در این مسیر نخواهیم بود . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در پنچمین بازدید خود به نخیلات سعداباد بازدیدی داشتیم . در شهرستان ما ۲۶ هزار نخل موجود است اقای منصور نوزری ریاست جهاد

کشاورزی سعداباد  و این نخلیلات سالانه ۱۲۰ هزار تن محصول به ما تحویل می دهند و ۱۶۸/۵۰ هکتار تحت شبکه ابیاری سنتی ، رودخانه شاپور و دالکی می باشد . ۸۵ درصد نخیلات ما در دشتستان است . 

کمبود اب در استان داریم . یکی از برنامه های مهم استان اصلاح روش مهم ابیاری ما است . ما باید از منابع اب و سد هایی که داریم به صورت بهینه حد اقل استفاده را انجام دهیم . ما در این طرح یکی الی دوسال اخیر ، این طرح معادل ۵ سال قبل این طرح اصلح روش ابیاری را جلو انداختیم در ادامه معاون محترم عمرانی استاندار بوشهر دکتر مهرداد ستوده ادامه داد با تکمیل خط انتقال آن توسط اب و منطقه ای و تلمبه خانه های ما در مراحل پایانی است بتوانیم در بحث کشاورزی تحولی ایجاد شود که درامد مردم تا پروزه با هماهنگی پیمانگاران بومی مردم سریعتر این طرح به پایان رسانیم . 

در ششمین بازید این روز به بیمارستان آژانس هسته ای در حال تاسیس ۱۱۰ تختوابی که قرار است کمک به بیمارستان شهدای خلیج فارس استان بوشهر باشد رسیدم و پای سخنان دکتر بیژنی معاون توسعه و علوم پزشکی نشستیم که ایشان هدف از تاسیس این بیمارستان را درمان در فناوری هسته ای است بیان داشت و بیشتر در مورد این زمینه صحبت نمود که  بحث اورژانس را که اگر حادثه خاصی در نیروگاه اتمی استان بوشهر صورت بپیزیرد و به دلیل نگرانی مردم نزدیک به نیروگاه مردم بوشهر را مراجعه به اورژانس و نمایند این مکان برای ان تعریف شده است که در زمانی که مردم نزدیم نیروگاه دچار حادثه هسته ای شدند بتوانند سریع به این مکان مراجعه که مورد درمان قرار گرفته شودند و یا اگر اسیب دیگی هم باشد کار درمان انجام می دهیم 

 اما در اخرین بازدید این روز از اب شیرین کن استان بوشهر بازدید به عمل اوردیم .در انتهای بازدید از این اب شریکن مسئولین در سالن اجتماعات این اب شرین کن مسئولین جوابگوی خبرنگارها در مشکلات اب رسانی بودند . 

و در اخرین برنامه این مراسم  با تجلیل از خانواده شهید شاهینی پایان یافت . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.