×

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
صعود به قله کلونچین ۴۲۲۱مترارتفاع بام استان چهارمحال و بختیاری توسط باشگاه کوهنوردی سهند برازجان  انجام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  بر اساس تقویم ورزشی باشگاه کوهنوردی سهند برازجان، در اجرای طرح سیمرغ قلل ایران، تیمی متشکل از ۸ کوه نورد جهت صعود به قله کلونچین ۴۲۲۱مترارتفاع بام استان چهارمحال وبختیاری مورخ ۹۸/۴/۲۷ ساعت ۶بامداد با دودستگاه سواری، حرکت خود را از میدان شهیدگنچی برازجان شهدای گمنام آغاز نمودیم. پس از عبور از شهرهای کنارتخته، قائمیه ونورآبادوسپس یاسوج وگندمان وبازدیداز آبشار چلگرد شب رادرتاسیسات آب بیتوته نمودند وفردا صبح زود تاریخ ۹۸/۴/۲۸ساعت ۵ به سمت قله براه افتادیم صعودمابا همایش کوهنوردی استان چهارمحال وبختیاری همگام شده بود تعداد شرکت کنندگان برای صعودحدودا ۲۰۰نفر بودند در ادامه از تنگه خدنگ وکول خدنگ گذشتیم تا به یخچال رسیدیم با پیمایش ۶ساعت یخچال وارد پاکوب شدیم وکم کم برروی یال سوار شدیم وساعت ۱۳:۳۰قله کلونچین را با اعضای گروه صعود نمودیم وشادی صعود را بین هم تقسیم نمودیم بعد از توقف نیم ساعت برروی قله درساعت ۱۴راهی پایین شدیم که درساعت ۲۰به پایین قله ومحل کمپ رسیدیم شب را در خانه معلم چلگرد بیتوته نمودیم وفردا صبح راهی برازجان شدیم.
اعضای گروه صعود کننده ومسئولیت آنها:
احمدخادمزاده سرپرست
باقرسراج زاده سرقدم
محمدجواد دشتی فنی گروه
امدادونجات احسان نوشادی،پریسا جلالیان
عقب دار ابراهیم بحرینی
عکاس گروه پریسا جلالیان
سایر اعضا:اکبر حیدرپور،حسین زارع
درپایان از جناب بهمنی رئیس هیات کوهنوردی وآقای هادی ابراهیمی ودوستان امدادگر چهارمحال وبختیاری تشکر می کنیم

نوشته: باقر سراج زاده

1. هاجر

جایگاه امدادگر در صف کوهنوردی کجاست و چرا

• دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.