×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حجت الاسلام سعید غلامی قهرمان لیگ برتر تیم هندبال ستارگان دشتستان را یاری رسانید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام حجت الاسلام سعید غلامی که در حال حاضر در مشهد مقدس تشریف دارد در مورد بی توجهی مسئولین نسبت به تیم هندبال ستارگان دشتستان ابراز داشت 

                                باسمه تعالی
در آستانه آغاز لیگ برتر هندبال کشور و با صعود مقتدرانه جوانان شهرم برازجان همیشه سرافراز ، از گوشه و کنار خبرهایی به گوش می رسد که برای تامین مالی پرداخت حق شرکت در مسابقات لیگ برتر هندبال،تیم ستارگان دشتستان با مشکلات عدیده ای روبرو شده است.
این درحالی است که کادرمدیریتی این باشگاه در هفته های اخیر بامسیولین مختلف شهرستانی و استانی دیدارهای جداگانه ای جهت حمایت از تیم هندبال شهرستان داشته آمد که تاکنون نتیجه خاصی حاصل نشده است. خطاب این جملات. عبارات نخست به مسیولین مرتبط با امور ورزش و جوانان و سپس با خیرین و عزیزانی است که در بخش های مختلف خدماتی ،در مسیر رفع مشکلات عدیده مردم قدم برمی دارند.
امروز کمتر از کسی است که نداند معضلات مختلف اجتماعی در سطح کشور و البته استان و شهرستان یکجا رسیده است. جوانانی که بواسطه نداشتن تفریحات سالم ،به چه آسیب های گرفتار شده‌اند که قطعا مسیولین و مرتبطین به موضوعات فرهنگی دراین خصوص باید پاسخگو باشند.
حال که بعد از سالها باهمت و تلاش تعدادی جوان دشتستانی و با دستان خالی، افتخاری برای استان بوشهر و شهرستان دشتستان حاصل شده است، می طلبد همگان دست به دست هم داده و از فرصت بدست آمده برای تامین هزینه های جاری باشگاه هندبال ستارگان دشتستان قدمی جدی تر برداشته و بدانیم از طریق همین ورزش که نوعی ‌مقابله با آسیب های اجتماعی است شرایط را برای موفقیت و رشد جوانان این خطه دلاور خیز برداریم.
خیرین گرانقدری نیز ، قطعا می دانند که امور خیر تنها مدرسه و بیمارستان و جاده سازی تنها نیست و همین که با حمایت مادی و معنوی خویش از جوانانی غیور و پرتلاش ،قدمی بردارند بدون شک این حمایت کمتر از ساخت مسجد و مدرسه بیمارستان نیست.
امروزه بسیاری از استان ها تلاش می‌کنند سهمیه ای از تیم های ورزشی را خریداری نمایند ولی در شهر برازجان بسیار جای تامل است که اینچنین جوانان و اعضای کادر مدیریتی باشگاه هندبال ستارگان دشتستان مناظر حمایت های مادی و معنوی مسیولین و مردم شریف شهرستان باشند.
امید است تا فرصت باقیست به اهمیت موضوع بیشتر بیاندیشیم تا شاهد حضور مقتدرانه تنها نماینده شایسته استان در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور باشیم.
سعید غلامی ۹۸/۰۳/۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.