×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بومی‌ها در اولویت استخدام در “پادجم”

بومی‌ها در اولویت استخدام در “پادجم”

ابتدا معرف شرکت :

شرکت توسعه پلیمر پادجم (سهامی خاص) به‌عنوان مجری طرح تولید ABS/Rubber توسط شرکت پتروشیمی جم در سال ۱۳۹۴ خورشیدی تأسیس گردید. این طرح در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس واقع در بندر عسلویه در زمینی به مساحت ۱۵هکتار، با ظرفیت تولید ۲۰۰،۰۰۰ متریک تن ABS در سال و ۶۰،۰۰۰ متریک تن Rubber در سال تحت لایسنس یکی از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا که در اختیار شرکت Versalis-Eni S.p.A می‌باشد، در حال احداث است و تاکنون بیش از  ۶۵ درصد پیشرفت داشته است. مهندسی پایه این طرح توسط شرکتTecnimont  انجام‌شده است. مجتمع پلیمری پادجم قادر است ۹ گرید گوناگون ABS و ۳ محصول متفاوت Rubber در  ۷ گرید گوناگون (برای اولین بار و به‌صورت انحصاری در ایران) با بالاترین کیفیت را تولید نماید. در حدود نیمی از محصول Rubber تولیدی، در واحد ABS این مجتمع به‌عنوان خوراک و به‌منظور تنظیم خواص فیزیکی و مکانیکی ABS مصرف می‌گردد و مابقی قابل‌فروش خواهد بود. خوراک‌های دریافتی این مجتمع شامل استایرین، به میزان ۱۵۲هزار تن در سال از طریق خط لوله از مجتمع پتروشیمی پارس، ۱و۳ بوتادین، به مقدار ۵۴ هزار تن در سال از طریق خط لوله از مجتمع پتروشیمی جم و آکریلونیتریل به میزان ۴۷ هزار تن در سال از خارج کشور تأمین می‌گردد.

مدیرعامل شرکت توسعه پلیمر پادجم: شهریار حسنی مدیرعامل شرکت
حداقل۵۰ % از پذیرفته شدگان نهایی از بین داوطلبان بومی خواهد بود که در میان نفرات برگزیده بومی نیز اولویت با افرادیست که محل سکونت آنها از نظر مسافتی با شرکت فاصله کمتری را داشته باشند. بدیهی است که از بین داوطلبان بومی نیز اولویت با کسانی است که امتیاز علمی بالاتری کسب کرده باشند.
به تمام داوطلبین این اطمینان را میدهم که تمام مراحل آزمون شامل کتبی و مصاحبه در یک فضای عادلانه و برابر و صرفا بر اساس اولویت های بومی و سایر شرایط اعلام شده در آگهی انجام خواهد شد
از روز شنبه ۷۰۰ نفر از قبول شدگان برای مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد که از این بین ۲۲۰ نفر استخدام خواهند شد .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.